Bij achteruit rijden valt auto in sloot, mannen klimmen er zelf uit

DOEVEREN - Op maandagochtend 22 juni is er rond 7.45 uur aan de Dorpsstraat in Doeveren een auto in de sloot gereden. De bestuurder reed een stukje te ver achteruit en kon niet meer op tijd remmen. Omdat de inzittenden eerst niet zelf uit de auto konden komen werd de brandweer opgeroepen, en ook de politie kwam ter plaatse.

Toen de hulpdiensten arriveerden bleek dat het hen zelf al gelukt was uit de auto te komen. Beide inzittenden zijn niet gewond geraakt, en ook de auto had nauwelijks schade. Een sleepwagen heeft de auto uit de sloot gehaald. Na controle van het voertuig konden de mannen weer verder rijden.

Afbeelding ter illustratie.