
KAATSHEUVEL - In de Van Heeswijkstraat, vlak bij tankstation De Haan, is woensdagochtend 24 juni een groot gat in het wegdek ontdekt. Omwonenden zagen de verzakking en kwamen direct in actie om voorbijgangers te waarschuwen. Ze zetten de boel af met een paar kliko's en verkeerskegels.
Daarna is de gemeente Loon op Zand ingeschakeld, die meteen een ploeg wegwerkers naar de locatie stuurde. Zij zijn op dit moment nog steeds bezig met het herstellen van de weg. Weggebruikers hebben hier weinig last van, want het verkeer kan gewoon veilig langs de afzetting rijden.







