LOON OP ZAND - Vanwege het hoge autobezit in gemeente Loon op Zand, wil de gemeente twee deelauto's in gaan zetten. Er zullen ook een aantal deelfietsen- en scooters ingezet worden. Loon op Zand wil het aantal autogebruikers naar beneden krijgen. In Loon op Zand hebben veel huishoudens meerdere auto's. Hier hoopt de gemeente van…
Lees meer