WAALWIJK - Sinds de invoering van cameratoezicht in het centrum van Waalwijk worden voertuigen die zonder ontheffing het gebied binnenrijden automatisch geregistreerd. De maatregel moet het autoluwe karakter van het centrum beschermen en de leefbaarheid vergroten. Volgens de gemeente werkt, ondanks de vele boetes, het systeem zoals bedoeld en is er geen aanleiding om het…
Lees meer