Brand bij garage in Kaatsheuvel

KAATSHEUVEL – In Kaatsheuvel is donderdagavond 7 januari een garage/werkplaats aan de Driestapelenstoel in brand gevlogen. Dit gebeurde rond 22.30 uur en heeft tot grote schade geleid.

Voordat de brandweer was gearriveerd, heeft de bewoner zelf een bluspoging gedaan. De brandweer was snel ter plaatse gegaan en heeft uiteindelijk de brand geblust. Om de brand te blussen, moest de brandweer gaten zagen in het platte dak. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

Deel dit bericht met je vrienden!


×

 

Hallo!

Klik op het logo om je bericht te typen.

× Stuur een bericht naar de studio